Najlepsze Blogi

czwartek, 5 stycznia 2012

Początki-O mnie , o czym?

Więc tak , na początek się przedstawię. Jestem Maciek. Obecnie mieszkam w Toruniu. To tyle o mnie na razie.
Blog został stworzony po to abym podzielił się moim nudnym życiem. Tak ,nudnym. Ten blog ma mnie trochę , jak by to powiedzieć..ukreatywnic (wiem nie ma takiego słowa). Czasami dodam post,czasami jakiś filmik(o tym zaraz), a nieraz jakieś recenzje najczęściej na temat gazety,książki,filmu lub gry. Co do filmików to będzie z nimi tak, że jak nie będzie mi się chciało pisać to nakręcę Vloga, lub też gameplay z minecrafta. Bo Minecraft i League of Legends to są gry w które jedynie gram. Znaczy na kompie. Bo od innych gier mam konsole Xbox 360.
O czym będę pisał? Pisać będę o moim życiu(tylko ciekawe zdarzenia) , grach ,piłce nożnej i innych pierdołach.
A właśnie ,nie napisałem ile mam lat. W maju sweet 14. Okej to by było na tyle ^^. Już niedługo coś wrzucę.
                                                                                                                                           SYA!

2 komentarze:

  1. Zapraszam na najlepsze serwery cs http://cs-reload.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Minecraft ? Ta gra jest najlepsza! Za LOL'em nie przepadam :(
    Też prowadzę bloga. Recenzjuję na nim książki i filmy. W przyszłości napiszę o Minecrafcie :D
    Wpadniesz?
    recenzje-i-opisy-tusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń